Kerli Djomina

Töötan igapäevaselt füsioterapeudina ning minu üheks olulisemaks ülesandeks on motiveerida inimesi rohkem liikuma ja oma keha eest hoolitsema. Olin juba enne eriala omandamist sportliku eluviisiga, kuid pärast kooli lõpetamist hakkasin üha rohkem sellele tähelepanu pöörama ning seda eelkõige iseenda jaoks, kuid ka selleks, et olla oma klientidele võimalikult hea eeskuju.

 

Kui varem tegin harjutusi oma keha raskusega ja pigem olid trennid HIIT stiilis, siis kaks ja pool aastat tagasi avastasin enda jaoks jõusaali. Tahtsin saada tugevamaks, arendada lihaseid ja vormida oma keha ilusamaks. Võtsin kohe ka endale eesmärgiks võistelda bikiinifitnessis. Esimene hooaeg oli 2016 aasta sügisel, mil sain Eesti meistrivõistlustel neljanda koha. Sain aru, et see ongi ala, millele pühenduda. Jõusaalist on saanud minu teine kodu. Naudin raskeid trenne. Tänu oma erialale tean, kui palju plusse on jõutrennil. Ma ei tee seda ainult välimuse jaoks vaid ka selleks, et hoida oma liigesed-luud tugevad ja terved ning üldise enesetunde jaoks. Paar korda nädalas annan ka südamele koormust ning teen aeroobse iseloomuga trenni. Võimalusel eelistan kardiot teha väljas, looduses.

 

Sellel aastal oli minu teine hooaeg ning seekord tulin oma pikkuskategoorias teisele kohale. See andis mulle tohutu motivatsiooni veelgi rohkem panustada ja areneda. Töö parema vormi nimel jätkub. Mulle meeldivad numbrid, sest neid on hea analüüsida. Seetõttu meeldib mulle jälgida oma päevast aktiivsust, pulssi trenni ajal, kulutatud kaloreid, unerežiimi. Kui on andmeid mida analüüsida, siis on lihtsam teha vajadusel korrektuure, et tulemused oleksid maksimaalsed. Aktiivsusmonitor on selleks ideaalne vahend!

 

Kerli kasutab:
Aktiivsuskell Garmin vívosport

Instagram